Viles i ciutats

Quan sortim d’excursió, molt sovint tenim pressa per abandonar l’ambient urbà i submergir-nos ben ràpid en la natura. En aquest llibre, però, us proposem una solució mixta que estem convençuts interessarà a molt gent. El punt de partida i final sempre serà una ciutat o vila, hi recorrerem els seus monuments i punts de més interès i també enllaçarem amb un itinerari per la muntanya. Així es completa una jornada amb el millor de cada ambient. 

Us indicarem si és preferible fer la ruta a peu o amb bicicleta. Us donarem totes les pistes per a seguir les excursions amb comoditat i també una senzilla nota per a que grateu més en altres aspectes culturals si us pica la curiositat. 

I amb tot això, creiem que trobareu un incentiu més per a conèixer el país. No només els seus paratges naturals i silvestres sinó també els urbanitzats. Catalunya és una teranyina de petites ciutats, i són localitats amb molt de caràcter.

www.sua.eus

Aquí tens un avanç del que trobaràs en el llibre:

Deja un comentario